customer-service

Klantenservice

Afrekenen

Online bestellen kan in een handomdraai met behulp van Zing Anything’s afrekenen. Klik simpelweg op de ‘in winkelwagen’-knop op de productpagina. Dit brengt u rechtstreeks naar onze winkelwagen, waar u de hoeveelheid producten die u wilt kopen, kan aanpassen. Nadat u de hoeveelheid die u wilt bestellen, geselecteerd hebt, kunt u de resterende velden invullen. Deze omvatten het selecteren van een verzendmethode, het aanbrengen van een kortingscode (indien van toepassing), uw e-mailadres, uw wachtwoord, uw verzend- en factuuradres en uw betaalgegevens. U kunt ook overmaken naar IBAN NL04RABO0153601132, t.a.v. Wereldmama B.V. Voor betalingen uit het buitenland: BIC/SWIFT: RABONL2U.

Backorder-beleid

Zing Anythings beleid is om een grote voorraad te hebben van alle producten die wij voeren. Echter, als we een tekort hebben van een item, kan het 3 tot 4 weken duren om aan te vullen. Als een item dat u besteld heeft een nabestelling wordt, zullen wij uw bestelling in voorraad houden tot het nabestelde artikel ontvangen is. Wij zullen u een e-mail sturen om te laten weten dat een item in uw bestelling is nabesteld en zorgen voor een geschatte datum van verzending.

Verzendkosten

Binnenlandse verzending (Nederland)
Voor binnenlandse orders geldt service via de post. Bestellingen worden doorgaans geleverd binnen 24-48 uur als alle bestelde artikelen op voorraad zijn. Verzending vindt niet plaats in het weekend of op feestdagen.

Voor zendingen binnen de Benelux, zullen wij uw bestelling eventueel via UPS verzenden. Gemiddelde transporttijd is meestal tussen de 2 en 5 werkdagen, afhankelijk van uw verzendadres. Wij verzenden vanuit Voerendaal. Nederland.

Retourneren en ruilen

30 dagen retourrecht
Als u niet tevreden bent met uw aankoop kunt u deze terugsturen naar ons binnen 30 dagen, indien het werd besteld via deze site. We zullen het aankoopbedrag, minus eventuele verzendkosten, terugstorten. Let op het volgende:

  • De item(s) moeten worden teruggestuurd in de originele verpakking van het product en in nieuwstaat verkeren.
  • Wij zullen een krediet geven op de kaart dat werd gebruikt op het moment van aankoop voor de oorspronkelijke koopprijs. Alle aanvaarde retourartikelen zullen worden verwerkt en verzonden binnen 1 tot 2 weken.
  • Als Zing Anything niet in staat is om het retourneren / ruilen te aanvaarden, wordt u gecontacteerd door onze Customer Service via e-mail of telefoon.
  • Zing Anything is niet verantwoordelijk voor retourzendingen die verloren gaan tijdens het transport. We raden het gebruik van een traceerbare verzendservice aan.

Een bestelling retourneren? Doe dan het volgende:

  • E-mail (info@zinganything.nl) en verkrijg akkoord voor retour.
  • Verpak uw artikel veilig
  • Voeg onder meer de volgende informatie in het pakket:
    • Uw telefoonnummer overdag
    • postadres
    • e-mail adres
    • Het retourautorisatienummer
  • Verzend uw Zinger met behulp van een traceerbare wijze van verzending naar:

Zing Anything Nederland / Wereldmama B.V.
Steinweg 1
6367 GM Voerendaal
Nederland

1 jaar garantie

Bij Zing Anything Nederland staan wij achter onze producten. De Zinger heeft een jaar garantie tegen alle fabrieksfouten. Als u een probleem tegenkomt, te wijten aan een defect in vakmanschap of materiaal, neem dan onmiddellijk contact met ons op.

Helaas zijn we niet in staat om garantie te verlenen tegen schade door vallen of misbruik. Dit omvat het gebruiken van de Zinger in strijd met de gebruiksaanwijzing, richtlijnen en tips. Echter, als u contact met ons opneemt met de details van uw situatie, dan zouden we graag vervangende onderdelen of een vervanging van het product leveren tegen een gereduceerde prijs.

Het indienen van een GARANTIECLAIM:

Neem contact met ons op. We kunnen in staat zijn om uw probleem op te lossen. Zo niet, dan zullen wij u voorzien van een retourvergunning.

Veilig verpakken van uw schip voor de scheepvaart (zorg ervoor dat het schoon is!)

Onder meer de volgende informatie toevoegen in het pakket:

  • Een verklaring van het defect
  • Uw telefoonnummer overdag, postadres en e-mailadres
  • Verzenden van uw artikel met behulp van een traceerbare wijze van verzending naar:

Zing Anything Nederland / Wereldmama B.V.
Steinweg 1
6367 GM Voerendaal
Nederland

En dan vanaf daar:

  • Wij zullen het artikel inspecteren. Als het probleem te wijten is aan een tekortkoming van de fabrikant, zullen we het repareren of vervangen zonder kosten. Wij behouden ons het recht voor om artikele die niet zijn schoongemaakt voordat ze worden verzonden naar ons, niet te inspecteren, omwille van hygiënische veiligheid.
  • Vervangen of gerepareerde artikelen worden verzonden naar u binnen 2-3 weken, op onze kosten.
  • Als het probleem geen fabrikageprobleem is, zullen wij contact met u alvorens verdere actie en bent u verantwoordelijk voor alle verzendkosten, als u ervoor kiest om het artikel aan u te retourneren.

Verdere informatie:

  • Deze garantie heeft betrekking op het product gebruikt voor alleen het beoogde doel.
  • Deze garantie geldt niet voor problemen als gevolg van normale slijtage, misbruik of ongevallen.
  • Als een identieke vervangende Zinger niet beschikbaar is, kunnen wij deze vervangen door een vergelijkbare kleur en / of stijl.

Deze garantie geeft u specifieke wettelijke rechten, maar er kunnen andere regels gelden die variëren van land tot land.

Voor meer informatie over ons garantiebeleid of om een garantie claim, kijk dan hierboven.

Verzending traceren

Wilt u weten waar uw bestelling is? Deze kunt u bijhouden via Track&Trace. Typ uw ordernummer in en controleer de status van uw zending.